ANKIETA SATYSFAKCJI PACJENTA

Doskonaląc jakość usług medycznych staram y się słuchać rad i uwag naszych pacjentów Dzięki tym informacjom będziemy mogli korygować niedociągnięcia i wychodzić naprzeciw Państw a oczekiwaniom . Prosimy o wypełnienie poniższej ankiety poprzez wy ranie odpowiedzi zgodnej z Państwa odczuciami. Serdecznie dziękujemy za wypełnienie ankiety. Ankieta jest anonimowa- prosimy o szczere wypowiedzi.

Wykształcenie

Płeć

Metryka

Wiek :

Jak Pan/i ocenia obsługę w czasie rejestracji? (m.in.szybkość załatwienia formalności, informacje uzyskane od rejestratorek, uprzejmość rejestratorek):

Jak ocenia Pan/i poziom lekarskiej opieki w medycznej w trakcie konsultacji chodzi o.... (m.in.stosunek do pacjenta, komunikatywność, zainteresowanie Kontynuacją leczenia, poszanowanie godności osobistej):

Jak ocenia Pan/i poziom lekarskiej opieki w medycznej chodzi o.... (m.in.stosunek do pacjenta, komunikatywność, zainteresowanie Kontynuacją leczenia, poszanowanie godności osobistej):

Czy przeszkadza Panu(i) obecność innego personelu medycznego w gabinecie lekarskim/pielęgniarskim podczas wizyty/badania?

Czy dano Panu(i) możliwość współuczestniczenia w podejmowaniu decyzji medycznych dotyczących Pana(i) zdrowia?

Jak ocenia Pan(i) przychodnię jeśli chodzi o: (oznakowanie przychodni, dostępność materiałów informacyjnych o zdrowiu, możliwość zarejestrowania się na wizytę na określony dzień i godzinę do wybranego lekarza, możliwość uzgodnienia wizyt domowych, estetykę gabinetów i korytarzy, wyposażenie w sprzęt medyczny)

Biorąc pod uwagę wszystkie Pana(i) wizyty w tym roku w przychodni, proszę ogólnie ocenić przychodnię i jej pracowników:

LEKARZE

Biorąc pod uwagę wszystkie Pana(i) wizyty w tym roku w przychodni, proszę ogólnie ocenić przychodnię i jej pracowników:

PIELĘGNIARKI

Biorąc pod uwagę wszystkie Pana(i) wizyty w tym roku w przychodni, proszę ogólnie ocenić przychodnię i jej pracowników:

REJESTRATORZY

Biorąc pod uwagę wszystkie Pana(i) wizyty w tym roku w przychodni, proszę ogólnie ocenić przychodnię i jej pracowników:

REHABILITANTKI

Jak ocenia Pan(i) poziom pielęgniarskiej opieki medycznej ? (m in. stosunek do pacjenta komunikatywność, sprawność obsługi, zapewnienie intymności i godności osobistej podczas wizyty):

Created with Perfect Survey