Doskonaląc jakość usług medycznych staram y się słuchać rad i uwag naszych pacjentów
Dzięki tym informacjom będziemy mogli korygować niedociągnięcia i wychodzić
naprzeciw Państw a oczekiwaniom . Prosimy o wypełnienie poniższej ankiety poprzez
wy ranie odpowiedzi zgodnej z Państwa odczuciami. Serdecznie dziękujemy za
wypełnienie ankiety. Ankieta jest anonimowa- prosimy o szczere wypowiedzi.
Wykształcenie
Płeć
Metryka
Wiek :
Jak Pan/i ocenia obsługę w czasie rejestracji? (m.in.szybkość załatwienia formalności, informacje uzyskane od rejestratorek, uprzejmość rejestratorek):
Jak ocenia Pan/i poziom lekarskiej opieki w medycznej w trakcie konsultacji chodzi o.... (m.in.stosunek do pacjenta, komunikatywność, zainteresowanie Kontynuacją leczenia, poszanowanie godności osobistej):
Jak ocenia Pan/i poziom lekarskiej opieki w medycznej chodzi o.... (m.in.stosunek do pacjenta, komunikatywność, zainteresowanie Kontynuacją leczenia, poszanowanie godności osobistej):
Czy przeszkadza Panu(i) obecność innego personelu medycznego w gabinecie lekarskim/pielęgniarskim podczas wizyty/badania?
Czy dano Panu(i) możliwość współuczestniczenia w podejmowaniu decyzji medycznych dotyczących Pana(i) zdrowia?
Jak ocenia Pan(i) przychodnię jeśli chodzi o: (oznakowanie przychodni, dostępność materiałów informacyjnych o zdrowiu, możliwość zarejestrowania się na wizytę na określony dzień i godzinę do wybranego lekarza, możliwość uzgodnienia wizyt domowych, estetykę gabinetów i korytarzy, wyposażenie w sprzęt medyczny)
Biorąc pod uwagę wszystkie Pana(i) wizyty w tym roku w przychodni, proszę ogólnie ocenić przychodnię i jej pracowników:
LEKARZE
Biorąc pod uwagę wszystkie Pana(i) wizyty w tym roku w przychodni, proszę ogólnie ocenić przychodnię i jej pracowników:
PIELĘGNIARKI
Biorąc pod uwagę wszystkie Pana(i) wizyty w tym roku w przychodni, proszę ogólnie ocenić przychodnię i jej pracowników:
REJESTRATORZY
Biorąc pod uwagę wszystkie Pana(i) wizyty w tym roku w przychodni, proszę ogólnie ocenić przychodnię i jej pracowników:
REHABILITANTKI